Weer aan de slag voor Innovam

22 maart 2011

 

Twee films over klantenbinding

Ten behoeve van een training aan autodealers maakt Rekel voor Innovam twee films over klantenbinding. De films moeten de autodealers stimuleren na te denken over de verbetering van hun klantvriendelijkheid.

Reportage

De eerste film is een reportage van een diner in restaurant “Las Palmas” in Rotterdam. Dit diner is de prijs die tijdens een workshop van Dhr. Reimers is gewonnen. In het restaurant ervaart de winnaar aan den lijve wat ‘goed gastheerschap’ met je doet. Dat begint met een hartelijk ontvangst. Vervolgens is er gedurende het eten een aantal contactmomenten tussen de gastheer en de prijswinnaar en natuurlijk staat ook het afscheid in het teken van goed gastheerschap.
In de film ziet de kijker duidelijk dat de winnaar en zijn tafelgenoot genieten: lekker eten, een goede ambiance en vriendelijke service. Een voice-over licht toe dat goed gastheerschap in veel gerenommeerde horecagelegenheden heel normaal is. In de autobranche gaat nog veel meer geld om terwijl gastheerschap niet altijd even hoog in het vaandel staat. Autodealers kunnen op dit punt veel leren van restaurant-eigenaren!

Registratie

De andere film is een registratie van een rondetafelgesprek over gastheerschap bij autodealers. Op een nader te bepalen locatie komen midden/eind april ’11 een aantal autodealers samen om te praten over verschillende aspecten van gastheerschap. Na afloop wordt de dealers een vragen gesteld door de cameraploeg. Deze quotes, de highlights uit het rondtafelgesprek en een heldere voice-over vormen de basis van de film.

 

In 2008 en 2009 heeft Rekel ook al Innovam-films gemaakt, voor de Nissan GTR, de Nissan Qashqai en de Nissan Murano